21 listopada 2010

@Paulynschen

Hej wam ! Tu @AyeItsLittle . Mam dla was kolejny wywiad tym razem z @Paulynschen ! Pytań nie musze zamieszczać bo sa nad kazda odpowiedzia . I HOPE U LIKE IT !


1.Jak się nazywasz , ile masz lat ?
- Nazywam się Paulina Polakowska, w Internecie raczej można mnie znaleźć i skojarzyć jako "Paulynschen", a w sierpniu tego roku skończyłam 17 lat.

2.Od kiedy jesteś Belieberką ?
- Nie pamiętam dokładnie tego poranka (tak, to był poranek z Honey, która mnie tym wszystkim zaszczepiła!), w której zapoznałam się z naszym kochanym Bieberkiem, ale już na początku maja miałam bardzo duży stan zafascynowania tym - jeszcze wtedy - chłopczykiem, który w kilka miesięcy totalnie się zmienił, cały czas kradnąc głównie pierwsze miejsce na podium moich faworytów.

3.Twoja Ulubina Piosenka JB i dlaczego właśnie ona ?
- Hmmm, tak naprawdę nie mam JEDNEJ ulubionej. Każda piosenka ma tak jakby odzew w tym, co siedzi w mojej głowie i między wszystkimi upodobaniami. "Eenie Meenie" kojarzy mi się z tegorocznymi wakacjami, dzięki czemu jest numerem jeden, "Up" idealnie opisuje niektóre moje podejścia do życia, "Pray" jest całkowicie obłędne, "One time" była chyba pierwszą na liście mojej drogi jako Belieberki, "Baby" przypomina mi o naszym niebanalnym zlocie fanek we Wrocławiu, zdarłam na tym całe gardło razem z przełykiem, haha! O samym haśle "U smile, I smile" chyba nie muszę wspominać, a tym bardziej o "Never say never", którego tekst jest perfekcyjny i razem ze świetnym "Karate Kid" totalnie mnie kupuje! :)

4.Co najbardziej lubisz w Justinie i dlaczego ?
- Szczerze? Tak naprawdę najbardziej przemawia do mnie jego muzyka, głównie dlatego, że Justin jest ode mnie rok młodszy i nawet trudno byłoby mi powiedzieć "masakra, jakie ciacho, jaram się nim totalnie!", bo w moim systemie zainteresowania pojawiają się zazwyczaj starsi chłopcy. Mimo tego uwielbiam jego urocze zachowania, podejście do fanów i wiem, że za kilka lat będę mogła powiedzieć "ale przystojniak nam wyrósł" ;D

5.Ile masz jego plakatów ?
- Od dawna nie wieszam już plakatów z gazet w swoim pokoju, zwłaszcza teraz, po remoncie, ale mam taką teczkę, w której od pierwszych idoli pokazywanych w gazetach zbieram najlepsze plakaty i myślę, że Justina spokojnie się kilka znajdzie, jednak na ścianie mam piękny obraz czarno-biały i duże zdjęcie w formatach A4, co dostałam na urodziny :) Czyli Justin istnieje w moim pokoju!

6.Followuje Cię na Twitterze ? Jeśli tak to od kiedy ?
- Niestety nadal czekam na ten wielki dzień, ostatnio myślałam, że mnie follował, bo sprawdzałam, kto tego nie robi... I nie było tam jego ikonki, ale nie wiem jakim cudem okazało się, że ja go unfollowałam ;o Mimo tego mam zapasy cierpliwości, to na pewno lepsze niż ciągły spam, którym wszyscy histerycznie zasypują Justina gdy tylko się pojawi...

7.Masz jakąś strone internetową na jego temat ?
- Sama żadnej nie prowadzę, może głównie przez brak czasu, ale jeszcze w okresie wakacyjnym przy organizowaniu zlotu we Wrocławiu dosyć sporo pomagałam przy www.JBInPoland.blogspot.com ;-)

8.Ulubione zajęcie w wolnym czasie ?
- Wolny czas... to ten, w którym śpię czy też ten, w którym ogarniam Internet? Haha, tak poważnie, ostatnio swój wolny czas organizuję nieco korzystniej i rozsądniej - zmęczenie muszę koniecznie odespać, żeby normalnie funkcjonować, to głównie robię zaraz po powrocie ze szkoły, poza tym wiadomo - imprezy, spędzanie czasu z ziomkami, życie codzienne jak każdej innej nastolatki... może trochę bardziej dziwne niż niektórych; małe i większe podróże, w ostateczności znajdę też trochę uwagi dla spraw szkolnych ;)

z góry dzieki ! 
- Dziękuję również, big love i najlepszy smile dla polskich Beliebers! <3

zdięcie :


Musze sobie prawic taki obrazek ;D No wiec to tyle . KOMENTOWAĆ !

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz