4 listopada 2010

@hanciak

Siemka , tu @littlemagical ! < 3 Przed nami kolejny wywiad ! Tym razem bedzie on od @hanciak ! Jak wszystkie wiemy #hanciakowelove rozwala twittera ! ( JOKE ) no ale jedziemy z tym ! < 33


pytania :


1.Jak się nazywasz , ile masz lat ?
2.Od kiedy jesteś Belieberką ?
3.Twoja Ulubina Piosenka JB i dlaczego właśnie ona ?
4.Co najbardziej lubisz w Justinie i dlaczego ?
5.Ile masz jego plakatów ?
6.Followuje Cię na Twitterze ? Jeśli tak to od kiedy ?
7.Masz jakąś strone internetową na jego temat ?

8.Co lubisz robic w wolnym czasie ?


Odpowiedzi :



Mam na imię Hania i mam 15 lat :P. Bieleberką (i tu was pewnie zaskoczę) jestem dopiero od początku tych wakacji. ;)Nie mam ulubionej piosenki, wszystkie dla mnie są tak samo piękne i ważne. Chociaż jedną darzę szczególnym sentymentem, ponieważ usłyszałam ją jako pierwszą i to dzięki niej go poznałam. Usłyszałam jak śpiewa ‘Love me’ i po prostu zrobiłam to o czym śpiewa i... pokochałam go. ;) Plakatów mam sporo, ale nie wszystkie wiszą w moim pokoju, ponieważ moja mama jest przeciwna obwieszaniu ścian plakatami XD Na drzwiach wisi jego mega plakat (jest to mój pierwszy plakat i też darzę go wielkim sentymentem :P) i dwa na szafkach. Posiadam również mega zdjęcie Justina (nie przyznam się jakie hahaa XD) i zawsze gdy otwieram szafę, aby się ubrać mogę na niego spoglądać. Niestety nie folluje mnie na twitterze. :( Piszę opowiadanie o Justinie : www.imaginebieber.blog.onet.pl oraz jestem jedną z prowadzących @bieberimaginePL ;) Co najbardziej lubię robić? Pisać, gadać, czytać i robić z siebie idiotkę :D love.

zdjęcie @hanciak :



A teraz takie małe P R Z E P R A S Z A M ! Ponieważ trochę zaniedbałam bloga ;( mam nadzieje że mi wybaczycie ! < 33

PS rzadko będą pojawiały sie notki od Paulineszek , ponieważ jej rodzice zajebali jej neta za złe oceny ! Ale jesteśmy z nia i #PrayForPaulineszek < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz